Onze Moederdagwinkel is nu open!!

VOLG JE BESTELLING

Veelgestelde Vragen

Waar is mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling volgen door je bestelnummer in het veld hierboven in te voeren. (Je bestelnummer vind je in je bevestigings- of verzendmail).

Ontbrekend(e) artikel(en) in mijn bestelling?

Als je bestelling meer dan één artikel bevat, kunnen we deze in aparte pakketten leveren. Controleer je bevestigingsmail met je bestelgegevens.

Je kunt de status van het ontbrekende artikel controleren met het CO-nummer naast je factuurnummer.

Waarom is mijn bestelling niet bezorgd?

Als de vervoerder je bestelling niet op je afleveradres heeft kunnen bezorgen, kan dit een van de volgende redenen hebben:

Je was mogelijk niet aanwezig tijdens de bezorgpoging.

De bezorger kon het pand niet betreden.

Het kan komen door een onvolledige/onvoldoende naam of adres.

De naam op het pakket komt niet overeen met de naam of het nummer op de deurbel

Als je hebt gekozen voor een niet-getraceerde verzending, houd dan rekening met een paar extra dagen voor de bezorging van je bestelling.

Voor verdere vragen kun je contact met ons opnemen via: www.printerpix.nl/ContactUs.html